11 Nisan 2009 Cumartesi

MERHABA


Merhaba,

1993 ten buyana M.Ü. Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümünde eğitim kadrosunda görev yapıyorum. Ağırlıklı olarak 1. sınıf öğrencileriyle çalışıyorum. Birlikte ortaya koyduğumuz öğrenim sürecini örnekleyen çalışmaları, bu sonsuz sanal ortam deryasına, içinde mesaj yerleştirilmiş şişeler misali salmaya karar verdim. Belki birilerinin kıyısına vurur ve yaptıklarımıza tanık olurlar. Buarada eğitim sürecinin içinde istekle, hevesle ve ilgiyle çalışan öğrencilerime de ilgi ve emekleri için teşekkür etme fırsatı da bulmuş olurum. Her nekadar birikimlerimi dilim döndüğünce, enerjim elverdiğince aktarmaya çalışsam da her yeni gelen genç grupla değişime ve gençliğin dünyayı algılayış biçimlerine dair yeni şeyler öğrendiğimi söylemek isterim. Bunların bir kısmına adapte olmakta güçlük çeksem de bunun karşılıklı eğitimin bir parçası olduğuna inandırıyorum kendimi.

ileriki zamanlarda paylaşacağım işlerin büyük bir bölümü tasarım sürecini öğrenmeyle ilgili olacaktır.
hernekadar benim klavuzluğumda gerçekleşmiş olsa da öğrencilerin yaratıcılıklarıyla yakından ilgilidir.

Buarada hayatımın başka bölümlerine dair kayda değer gördüğüm şeyleri de şişedeki mesajlar misali denizlere salabilirim...

2 yorum:

  1. Esin girişiminde başarılar... blog çok güzel olmuş... ağırlıksız ve 'esin'lendirici gerçekten... :-)

    Arkadaşın Dimitri

    YanıtlaSil
  2. Degerli girisiminiz, bolumumuzun koridorlarina ve siniflarimizda kapana kisilmis fikirleri, fikir sahiplerini ve sonuclarini sergiliyor. Diger bir cok tasarim egitmenine ilham kaynagi olusturmasini diliyorum. Tebrik ederim...!
    zeynep kayaalp

    YanıtlaSil